Prekių pirkimo-pardavimo sutarties/užsakymo sąlygos

Apmokėjimas / Pristatymas / Grąžinimas

1. Pirkėjas apmoka už prekes pagal nurodytus Pardavėjo sąskaitos rekvizitus arba PayPal (kitas apmokėjimo būdas: Revolut) pavedimu.

2. Atlikdamas mokėjimą per banką Pirkėjas naudojasi trečiųjų šalių paslaugomis. Pardavėjas nėra atsakingas už trečiųjų asmenų veiksmus ar neveikimą ir galimas pasekmes.

3. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje.

4. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą už prekes (žr. p. 3).

5. Pirkėjas, pasirinkęs atsiskaitymą PayPal arba Revolut, turi apmokėti Užsakymą per 1 valandą.

6. Pirkėjas, pasirinkęs mokėjimą bankiniu pavedimu, turi apmokėti Užsakymą per 12 valandų nuo el. paštu gautų nurodymų; kitaip Pardavėjas gali anuliuoti užsakymą.

7. Pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti pats arba paskirti kitą asmenį; pastarojo duomenis privalo nurodyti komentaro lauke užsakymo metu.

8. Prekės nėra siunčiamos į kitas Europos Sąjungos šalis.

9. Pasirinkus pristatymą paštomatu, Pirkėjas atsakingas už tikslios pristatymo vietos nurodymą. Už vėlavimus nepriklausančius nuo Pardavėjo, Pardavėjas neatsako.

10. Pristatymo kaina: užsakymams iki 59,99 € – 20 €, užsakymams nuo 60 € – pristatymas nemokamas (Lietuvos teritorijoje).

11. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai prekės pristatomos Pirkėjui ar jo nurodytam asmeniui. Nuosavybės teisė pereina nuo pristatymo momento.

12. Jei prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją.

13. Nepagrįstai atsisakius priimti prekes, Pirkėjas atlygina Pardavėjo patirtas išlaidas.

14. Pristatymo metu Pirkėjas ar jo atstovas privalo patikrinti siuntos būklę ir pastebėjus pažeidimų, užpildyti pristatymo aktą.

15. Siuntą priėmus be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamai.

16. Pardavime esančios prekės išsiunčiamos per 1–2 darbo dienas (po Užsakymo apmokėjimo, žr. punktus 1-6).

Grąžinimas ir keitimas pagal Lietuvos įstatymus

• Pagal individualų užsakymą gaminami juvelyriniai dirbiniai yra nekeičiami ir negrąžinami.

• Juvelyriniai gaminiai pagal LR įstatymus yra nekeičiami ir negrąžinami, išskyrus atvejus, kai prekė yra nekokybiška.

• Pirkėjas per 14 dienų nuo prekių pristatymo gali susisiekti dėl prekių grąžinimo ar keitimo ieškodamas kompromiso.

Kokybiškų papuošalų grąžinimas

• Papuošalas turi būti nenešiotas, nepraradęs prekinės išvaizdos, originalioje pakuotėje su etikete.

• Grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

• Grąžinamos prekės turi turėti pirkimo dokumentus.

• Nepriimami grąžinimui individualiai pagaminti papuošalai.

• Dydžio keitimas atliekamas už papildomą mokestį. Nekokybiškų papuošalų grąžinimas ir taisymas

• Jei prekė sugadinta ne dėl Pirkėjo kaltės, Pardavėjas apmoka grąžinimą.

• Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtą kainą, taisyti arba keisti prekę kitu, atitinkančios vertės dirbiniu.

Garantinis aptarnavimas

• LR įstatymai numato 12 mėnesių garantinį aptarnavimą nuo pirkimo dienos.

• Garantija taikoma, jei akmuo iškrenta, detalė sulūžta ne dėl Pirkėjo kaltės.

• Garantinis žiedo dydžio keitimas ir papuošalo atnaujinimas galimas už papildomą mokestį.

Papildomos nuostatos.

• Pirkėjas turi teisę gauti išsamią informaciją apie prekę, jos savybes, kainą, vartojimo būdą ir saugumą prieš sudarant pirkimo sutartį (pateikiant Užsakymą).

• Jeigu Pardavėjas nesuteikia reikalingos informacijos arba nesudaro galimybės ją nedelsiant gauti, Pirkėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus bei atlyginti patirtus nuostolius (jeigu tokie buvo atlikti).

• Jei prekė yra netinkamos kokybės, Pirkėjas gali reikalauti: prekės pakeitimo, kainos sumažinimo, trūkumų pašalinimo per protingą terminą arba pinigų grąžinimo.

• Jeigu kilo ginčas, abi šalys turi teisę kreiptis į ginčus nagrinėjančias institucijas arba teismą dėl savo teisių gynimo.

• Asmens duomenų tvarkymas vykdomas pagal galiojančius teisės aktus ( GDPR ) ir Pardavėjas užtikrina pirkėjo duomenų saugumą.