1. Pardavime esamos prekės išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas.

  1. Lietuvoje pristatymas vykdomas DPD paštomatais. Jei pageidaujamas kitas pristatymo būdas, prašom susisiekti su pardavėju el.paštu _______________________ .

  2. Į Europos sąjungos šalis pristatoma DPD pirmenybine registruota siunta.

  3. Prekių pristatymas į kitas (ne Europos Sąjungos valstybes) vyksta pirmenybiniu registruotu paštu DPD paštomatų sistema. Pardavėjas neatsako už muitų, PVM ar kitas siuntos gavėjo šalyje reglamentuotas mokestines prievoles, šias išlaidas apmoka pirkėjas

  4. Pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti arba priimti pats, o jei to negali padaryti, turi tam paskirti kitą asmenį atsiimti prekes vietoj jo. Tokiu atveju laukelyje “Mokėtojo komentaras“ nurodomas prekes atsiimsiančio asmens vardas, pavardė ir telefono numeris.

  5. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkdamas pašto paslaugas, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą. Užsakymai pristatomi visoje Lietuvos teritorijoje. Tiksli pristatymo kaina apskaičiuojama pasirinkus pristatymo paslaugą. Pardavėjas nėra atsakingas ar prekė bus pristatyta į namus, ar į pašto skyrių. Pirkėjas įsipareigoja būti atsakingu už prekės atsiėmimą.

  6. Pasirinkus pristatymą paštomatu, pirkėjas pats atsakingai turi pasirinkti jam patogų paštomatą. Pardavėjas nėra atsakingas už vėlavimą ne dėl jo kaltės, bet visada geranoriškai imsis priemonių, kad tai būtų sutvarkyta. Pardavėjas neatsako už neatsiimtas prekes.

  7. Pristatymas laikomas įvykdytu, kai prekės pristatomos Pirkėjui jo nurodytu adresu ar paštomatu neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas Pirkėjo nurodytas asmuo. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai prekės pristatytos Pirkėjui.

  8. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas turi apie tai informuoti Pardavėją.

  9. Prekių pristatymo metu nepagrįstai atsisakęs priimti užsakytas prekes ar jų dalį, Pirkėjas privalo padengti su sutartimi susijusias realiai patirtas Pardavėjo išlaidas ir/ar pristatymo išlaidas.

  10. Pirkėjas ar jo atstovas priimdamas prekes privalo patikrinti, ar nėra pažeista prekių pakuotė, o esant pakuotės pažeidimui, galinčiam turėti įtakos prekių kokybei, Pirkėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes ir/arba reikalauti Pardavėjo pakeisti prekes į kokybiškas.

  11. Prekes pristatant per kurjerį [jei taip buvo sutarta], pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti prekės siuntos būklę. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovas kartu su Pirkėju ar jo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

  12. Pirkėjui ar jo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje ir papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

  13. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjo užsakytos prekės, pasiūlo Pirkėjui analogišką prekę arba vėlesnį pristatymo terminą. Jei Pirkėjas nepageidauja gauti analogiškos prekės, Pardavėjas per 5 darbo dienas grąžina Pirkėjui pinigus.